فرایند خرید اقساطی

راهنمای خرید اقساطی با اعتبار اسنپ پی از فروشگاه ایرانیان

 

فروشگاه بزرگ ایرانیان جهت رفاه حال مشتریان عزیز و گرانقدر خود شرایطی را لحاظ کرده است که بتوانند خریدهای خود را به صورت اقساطی انجام دهند و مبالغ مورد نظر را در چندین نوبت با توجه به شرایط انتخابی شان پرداخت کنند. یکی از این روش ها خرید اقساطی پوشاک از فروشگاه ایرانیان با اعتبار اسنپ پی است.

 

اسنپ پی چیست؟

اسنپ پی یک راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند خیلی ساده الآن بخرند و هزینه اش را بعداً پرداخت کنند.

 

مزایای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی

  1. پرداخت سریع و راحت در ۴ قسط بدون بهره
  2. مدیریت بهتر موجودی
  3. بدون نیاز به ضامن یا وثیقه
  4. خرید با قیمت مناسب‌تر در شرایط تورم

 

نحوه ثبت نام در اسنپ پی

برای استفاده از خدمات اسنپ پی بایستی از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ، «سرویس اعتباری» را انتخاب کنید. سپس کد ملی خود را درج و دکمه فعال سازی را بزنید. پس از آن نوبت به اعتبارسنجی شما می رسد که با پایان بررسی ها، وضعیت درخواستتان به شما اطلاع داده و سقف اعتباری که به شما اختصاص می یابد، تعیین می شود.

راهنمای خرید اقساطی از اسنپ پی از فروشگاه بزرگ ایرانیان

مراحل خرید اقساطی با اعتبار اسنپ پی از فروشگاه ایرانیان

راهنمای خرید اقساطی از اسنپ پی از فروشگاه بزرگ ایرانیان

مبلغ اقساط و نحوه پرداخت

با استفاده از اعتبار اسنپ پی اقساط شما به چهار بخش تقسیم می شود که بخش اول در هنگام خرید و سه بخش باقی مانده طی سه ماه آتی پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است در این روش هیچ گونه کارمزد یا سودی از شما دریافت نمی شود. برای پرداخت اقساط خود، کافی است به اپلیکیشن اسنپ بروید و بر روی آیکن سرویس اعتباری بزنید. در این قسمت می توانید مجموعه بدهی های خود را مشاهده کنید. با کلیک کردن بر روی بدهی، امکان پرداخت آن ها از طریق درگاه بانکی برای شما میسر می شود. برای پرداخت هر قسط سرویس اعتبار تا پایان هر ماه مهلت دارید. همچنین تا ۵ روز بعد از اتمام مهلت پرداخت نیز جریمه دیرکرد پرداخت برای شما لحاظ نمی شود.

 

همچنین شما می توانید با استفاده از امکان خرید اقساطی از فروشگاه ایرانیان، خرید خود را به صورت مستقیم، بدون پیش پرداخت و تنها با چک صیادی از فروشگاه ایرانیان انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه خرید اقساطی از فروشگاه ایرانیان مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۶۲۲۱۴۴ واحد فروش اقساطی فروشگاه ایرانیان تماس حاصل نمایید.