پرسش های متداول مراحل ثبت نام ، ثبت ، پرداخت ، ارسال و پیگیری سفارش

ثبت نام و حساب کاربری

۱. چگونه در وبسایت فروشگاه ایرانیان ثبت نام کنم؟

شما می توانید با مراجعه به پروفایل کاربری و وارد کردن مشخصات خواسته شده شامل : نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن و ایمیل در وبسایت فروشگاه ایرانیان ثبت نام کنید.

۲. چگونه می توانم اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنم؟

با استفاده از بخش تنظیمات در حساب کاربری خود ، می توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید.

۳. آیا می توانم بعد از ثبت نام، شماره تلفن خود را ویرایش کنم؟

با توجه به ضرورت تطابق شماره تلفن همراه و کد عضویت در باشگاه مشتریان امکان تغییر شماره تلفن وجود ندارد.

در صورت وجود ضرورت در تعویض شماره تلفن ، با همکاران ما در پشتیبانی فروشگاه ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش

۱. آیا کیفیت کالا های عرضه شده در فروشگاه ایرانیان تضمین شده است؟

ما همواره در فروشگاه ایرانیان کوشیده ایم تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به دست مشتریان عزیز خود برسانیم. پشتوانه ما در این مسیر ، بیش از سه دهه اعتماد و رضایت مشتریان فروشگاه ایرانیان است.

۲. چطور می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

  • عضویت در وبسایت فروشگاه ایرانیان
  • انتخاب کالای مورد نظر
  • انتخاب رنگ و سایز ایده آل
  • انتخاب نحوه ارسال کالا
  • نهایی کردن سفارش

۳. چطور می توانم از سایز کالای انتخابی مطمئن شوم؟

تمامی کالا های ارائه شده در فروشگاه ایرانیان دارای راهنمای انتخاب سایز می باشند.

شما می توانید راهنمای انتخاب سایز کفش را مطالعه بفرمایید.

در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با سایز محصولات ، همکاران ما در پشتیبانی فروشگاه پاسخگوی شما هستند.

 

پرسش های متداول پیگیری سفارش

۱. آیا بعد از ثبت سفارش امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود دارد؟

پس از ثبت سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد.

شما می توانید برای لغو و یا تغییر سفارش با پشتیبانی فروشگاه ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

۲. چطور می توانم از وضعیت سفارش خود آگاه شوم؟

شما میتوانید در هر لحظه با مراجعه به پروفایل کاربری خود از وضعیت سفارش خود آگاهی پیدا کنید.

۳. آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما میتوانید در تمام طول شبانه روز با مراجعه به وبسایت فروشگاه ایرانیان ، سفارش خود را ثبت نمایید.

پرسش های متداول پرداخت

۱. هزینه سفارش را چگونه پرداخت کنم؟

شما می توانید با استفاده از روش های تعبیه شده و امن در وبسایت فروشگاه ایرانیان و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه سفارش های خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

۲. آیا می توانم مبلغ سفارش را به صورت اقساط پرداخت کنم؟

متاسفانه در حال حاضر این امکان در فروشگاه ایرانیان وجود ندارد.

۳. آیا پرداخت اینترنتی من در ایرانیان امن است؟

بله. فروشگاه ایرانیان متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن می باشد.

 

ارسال سفارش

۱. سفارش ها به چه صورت ارسال می شوند؟

تمامی سفارشات شهر تهران با پیک و تمامی سفارشات شهرستان با پست به دست مشتریان محترم می رسند.

۲. آیا امکان تحویل سفارش به صورت حضوری وجود دارد؟

بله. شما میتوانید با مراجعه به شعب فروشگاه ایرانیان سفارش های خود را به صورت حضوری دریافت نمایید.

آدرس فروشگاه : خیابان قزوین ، خیابان امین الملک ( امام زاده حسن) ، فروشگاه ایرانیان

۳. آیا می توانم سفارشی را که ثبت می کنم در همان روز تحویل بگیرم؟

مشتریان محترم ساکن تهران می توانند با انتخاب روش ارسال فوری ، سفارش خود را در اسرع وقت دریافت کنند.

۴. پس از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا به دستم برسد؟

سفارشات شهر تهران ظرف ۱۲ ساعت و سفارشات شهرستان ها ظرف ۷۲ ساعت تحویل داده خواهند شد.

خدمات پس از فروش و رویه ی بازگشت کالا

۱. کدام یک از محصولات ارائه شده شامل ۷ روز ضمانت بازگشت کالا می شوند؟

اکثر محصولات ارائه شده در فروشگاه ایرانیان شامل ضمانت بازگشت کالا می باشند.

اگر محصولی شامل این ضمانت نباشد به استحضار مشتریان محترم خواهد رسید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه شرایط بازگشت و مرجوعی کالا را مطالعه فرمایید.

۲. در صورت وجود ایراد در کالای ارسالی باید چه کار کنم؟

خواهشمندیم در صورت وجود ایراد یا مغایرت در کالای ارسال شده ، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

۳. تعویض سفارش چقدر زمان می برد؟

پروسه تعویض حدود ۲ روز کاری از زمان دریافت محصول به طول خواهد انجامید.

عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام فروشگاه بزرگ ایرانیان

 

تصویر از پرسش های متداول در فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان – بزرگترین فروشگاه پوشاک، کیف و کفش ایران