خرید با ثمین کارت در فروشگاه ایرانیان : ویژه پرسنل محترم شرکت ایزایران

فروشگاه ایرانیان به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران همواره کوشیده است تا با به کار گیری روش های گوناگون، فرایند خرید را برای مشتریان خود تسهیل نماید. یکی دیگر از خدمات فروشگاه پوشاک ایرانیان فراهم کردن امکان خرید با کارت های اعتباری است. برای این منظور فروشگاه بزرگ ایرانیان طی توافق فی ما بین با شرکت ایزایران، امکان خرید را برای سازمان های متعدد و نسخه های مختلف در سامانه ثمین فراهم آورده است. اسامی نسخه های قابل پذیرش عبارتند از:

ثمین کارت: ویژه پرسنل محترم شرکت ایزایران

توانا کارت: ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان کشور

ریل کارت: ویژه پرسنل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران

هما کارت: ویژه کارکنان محترم شرکت هواپیمایی هما

ایر کارت: ویژه پرسنل محترم سازمان هواپیمایی کشور

استار کارت: ویژه کارکنان محترم شرکت نفت

کانون کارت: ویژه کارکنان محترم کانون پرورش فکری

ایرانسل پی: ویژه پرسنل محترم شرکت ایرانسل

ثمین نیرو: ویژه کارکنان محترم وزارت نیرو

 

ثمین کارت چیست؟

ثمین کارت اولین کارت اعتباری برای خرید اقساطی است که شرکت های دولتی و غیر‌دولتی زیادی در حال حاضر این کارت را به کارکنان شان اختصاص داده اند و به یکی از مزایایی تبدیل شده است که در زمینه تشویق منابع انسانی نیز موثر بوده است. از جمله ویژگی های برجسته ثمین کارت امکان شارژ اعتبار نامحدود است که به یک نسبت از حقوق کارکنان صورت می پذیرد. امروزه با توسعه صنعت ایکامرس،‌ در کنار امکان خرید از فروشگاه های حضوری، امکان خرید از فروشگاه های اینترنتی طرف قرارداد با ثمین کارت نیز فراهم آمده است. به طور کلی می توان گفت کارت اعتباری ثمین، یک کارت اعتباری ویژه است که دارندگان آن قادر خواهند بود از مراکز طرف قرارداد با ثمین کارت (مانند فروشگاه بزرگ ایرانیان) در هرکجا و هر زمان که مایل هستند بدون نگرانی از هزینه آن خرید کنند.

 

با استفاده از ثمین کارت چه محصولاتی را می توان خرید؟

از جمله محصولاتی که به وفور با استفاده از ثمین کارت خریداری می شود، لباس، پوشاک، کیف و کفش است. فروشگاه ایرانیان ارائه کننده تمامی پوشاک اعضای خانوار اعم از زنانه، مردانه و بچه گانه است.

 

نحوه عملکرد ثمین کارت چگونه است؟

پرداخت از طریق کارت اعتباری ثمین بدین شکل خواهد بود که کاربر خرید خود را بدون پرداخت مبلغ انجام می دهد و در مرحله بعد، این مبلغ به صورت خودکار از حقوق ماه بعد او کسر خواهد شد. همچنین کاربران دارنده کارت اعتباری ثمین می توانند در صورت تمایل، خرید خود را به صورت اقساطی نیز انجام دهند که طبیعتا مبلغ مورد نظر به صورت اقساطی از حقوق های آینده آنان کسر خواهد شد.

 

چگونه می توانم ثمین کارت داشته باشم؟

ثمین کارت مختص کارمندان، فرهنگیان و کارکنان محترم نیروهای مسلح است که توسط سازمان مربوطه در اختیار ایشان قرارداده می شود. اگر محل کار شما طرف قرارداد این سامانه است می توانید با مراجعه به واحد منابع انسانی سازمان خود اقدام به دریافت ثمین کارت نمایید. همچنین برای دریافت اپلیکیشن کارت اعتباری مربوط با سازمان خود می توانید از این لینک اقدام نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید سازمانی، می توانید به صفحه همکاری با سازمان ها مراجعه نمایید.